|
x-files, z archiwum x, I Want to Believe, xfiles, david duchovny, z archiwum x, gillian anderson, archiwum x, the truth, the x-files
|
|
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- opis filmu
- recenzja
-
-
|
|
|
3x19 Hell Money
Scenariusz: Jeff Vlaming
Reżyseria: Tucker Gates
Data emisji: 29.03.1996 (USA)
Występują:
- Detective Chao (B.D. Wong)
- Dr. Wu (Dina Ha)
- Hsin (Michael Yama)
- Kim (Lucy Alexis Liu)
- Lt. Neary (Doug Abrahams)
- The Hard Faced Man (James Hong)
- The Large Man (Stephen Chang)
- The Money Man (Ed Hong-Louie)
- The Night Watchman (Graham Shiels)
- The Vase Man (Donald Fong)
- The Wiry Man (Paul Wong)
Przestępstwo: zabójstwo (wielokrotne)
Podejrzany: Shanxi
Status sprawy: zamknięta
Lokacje:
San Francisco, California
Agent śledczy:
Fox Mulder,
Dana Scully
Dokumentacja:
plik #01
Video: brak plików
Audio: brak plików
360 stopni: brak plików
Mini galeria:
plik #01,
plik #02,
plik #03,
plik #04,
plik #05,
plik #06,
plik #07,
plik #08,
plik #09
Transkrypcja odcinka:
wersja ANG
Mulderyzmy:
Scully (podczas sekcji zwłok mężczyzny pozbawionego serca): To chyba ten facet z piosenki, co zostawił serce w San Francisko.
Scully: Tym razem polujemy na duchy?
Mulder: A na kogo innego?
Policjant: 15 dnia 17 księżyca otwierają się bramy piekieł, ale mnie bardziej przeraża wizja spłaty hipoteki.
Scully: Wiesz ile warte jest ludzkie ciało?
Mulder: To zależy od ciała...
Mulder: Jeżeli jeszcze raz odpalą sztuczne ognie, to wyjdę z samochodu i kogoś zastrzelę.
Streszczenie:
Egzotyczna historia związana z zastawianiem w grze hazardowej własnych organów przez biednych Chińczyków z chińskiej
dzielnicy w San Francisco. Tym razem wyjaśnienie całej historii jest całkiem "normalne".
|
|
|
|
MENU:
>
;
>
/
/
;
>
/
/
;
>
;
>
/
/
/
/
;
>
/
/
/
/
/
/
/
;
>
;
>
/
/
;
>
/
/
;
>
/
;
|
|
THE X-FILES(TM) oraz inne znaki i nazwy własne są WYŁĄCZNĄ własnością 20th CENTURY FOX. Używanie ich do celów komercyjnych jest naruszeniem praw autorskich. (c) & TM 20th CENTURY FOX.
(c) Pomysł, projekt i realizacja witryny: AlienArt. All Rights Reserved. |
|